WARUNKI UCZESTNICTWA
Wpisowe jest przeznaczone na obsługę techniczną turnieju
- zgłoszenie drużyny do dnia 09.06.06 na załączonym formularzy drogą elektroniczną na adres brokenball@o2.pl
- zgłoszona drużyna ma obowiązek uiszczenia wpisowego w wysokości 50 zł najpóźniej w dniu rozgrywanego turnieju w godzinach 09.00 – 10.00
REGULAMIN TURNIEJU
- Drużyny liczą 7 zawodników - 5 grających w polu i 2 rezerwowych.
- Turniej rozgrywany jest tylko w kategorii open (od nieletnich wymagana jest zgoda rodziców)
- Wyklucza się możliwość przynależności zawodnika do więcej niż jednej drużyny.
- Mecze rozgrywane są na boiskach o standardowych wymiarach .
- Czas gry wynosi 2 x 10 min. bez zatrzymywania czasu. (z wyłączeniem przerw na żądanie)
- Drużyny mają prawo do dwóch przerw (na żądanie), każda trwająca 20 sekund.
- Zmiany mogą być dokonywane w czasie każdej przerwy w grze ( np. wznowienie gry po zdobyciu punktów, faulu, wybiciu piłki na aut itp.). Każda zmiana musi być sygnalizowana sędziemu
- Zawodnik zostaje wykluczony z gry w przypadkach:
- brutalnej gry (pierwszy faul ostrzeżenie, kolejne usunięcie z boiska)
- Zachowania niezgodnego z zasadami Fair Play
- Rzuty osobiste następują po
- 5 faulu drużyny w każdej połowie
- faulu przy rzucie o ile jest rzutem celnym
- faulu uznanym przez sędziego za brutalny (dodatkowo piłka po rzutach osobistych dla drużyny faulowanej)
- Rozgrywki rozpoczyna się w grupach liczących po 4 drużyny grając w systemie każda z każdą. Do dalszych rozgrywek systemem pucharowym przechodzą dwie najlepsze drużyny z rozgrywek grupowych.
- W ramach turnieju odbędzie się: konkurs rzutów za 3 pkt., konkurs wsadów, konkurs „Master of broken ball” oraz na najlepszego zawodnika. W konkursach mogą brać udział tylko członkowie drużyn. (regulaminy konkursów poniżej)
- W turnieju nagrodzone zostaną pierwsze 3 miejsca, pozostali otrzymają pamiątkowe dyplomy.
- Ogłoszenie wyników wszystkich rozgrywek drużynowych i konkursu rzutów oraz wręczenie nagród nastąpi po zakończenie turnieju.
- Sędziami turnieju będą osoby posiadające wymagane kwalifikacje.
- Turniej realizowany będzie na podstawie ogólnych zasad koszykówki z naciskiem na swobodę i maksymalnym nastawieniu na widowiskowość gry.
- W turnieju nie mogą brać udziału osoby zrzeszone w PZK.
PROGRAM TURNIEJU
17.06.2006 (sobota)
Cała impreza prowadzona będzie przez profesjonalnych DJ
- godz. 09.00 - 10.00 – rejestracja zespołów
- godz. 10.00 – Rozpoczęcie turnieju – eliminacje w grupach
w przerwach turnieju działania artystyczne
- Cheerleaders
- Break dance
- Taniec nowoczeszeny
- Beat Box
- godz. 19.00 – zakończenie pierwszego dnia
- godz. 20.30 – After Party – Klub Iława
18.06.2006 (niedziela)
- godz. 11.00 – rozpoczęcie
- półfinały
- finały
- godz. 15.00 – Wręczenie nagród
UWAGI:
- Organizator zapewnia dla każdej drużyny napoje chłodzące
- Wszystkie drużyny otrzymają dwa komplety koszulek (czarne , pomarańczowe) w których zobowiązane będą grać podczas rozgrywek
- Organizator zapewnia opiekę medyczną
- Organizator nie zapewnia noclegów, może natomiast wesprzeć w rezerwacji.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za losowe wypadki powstałe w trakcie trwania turnieju (kontuzje, zły stan zdrowia zawodników). Wymagane podpisanie oświadczenia (w dniu turnieju).
- Organizator gwarantuje, że będzie to mistrzowski turniej.
- Szczegółowych informacji odnośnie w/w imprezy udziela organizator
Sprawy merytoryczne, kontakt z drużynami - Marek Szmyciński – 695 980 576, brokenball_marek@o2.pl
Sprawy organizacyjno - techniczne, promocja - Tomasz Wożniak – 606 952 640, brokenball_tomek@o2.pl
|